می نویسم خدایا می نویسم از خودماز تو می نویسم از دنیانوشته هام واسه تو تموم شدننه اینکه حرفام باهات تموم شدن تموم حرفام از تواندمی نویسم هیشکی باهام نموندهمی نویسم با یه دست و قلممی نویسم با چشم گریونمی نویسم واسه دنیا که بدونهمی نویسم که بدوننزندگی یعنی میدون جنگزندگی یعنی جنگ میون منو دنیامی نویسم که بدونی ازت کم نمیارممی نویسم که بدونی تو این نبرد منم که باید ببرمعشق یعنیباختن من به دنیاپس بدون عاشق دنیا نمی شم نه باتو نه بی تو..........ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10