نه باتو نه بی تو.......

خرید بک لینک

می نویسم خدایا می نویسم از خودماز تو می نویسم از دنیانوشته هام واسه تو تموم شدننه اینکه حرفام باهات تموم شدن تموم حرفام از تواندمی نویسم هیشکی باهام نموندهمی نویسم با یه دست و قلممی نویسم با چشم گریونمی نویسم واسه دنیا که بدونهمی نویسم که بدوننزندگی یعنی میدون جنگزندگی یعنی جنگ میون منو دنیامی نویسم که بدونی ازت کم نمیارممی نویسم که بدونی تو این نبرد منم که باید ببرمعشق یعنیباختن من به دنیاپس بدون عاشق دنیا نمی شم نه باتو نه بی تو..........ادامه مطلب

ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 2:51

چه شبا پنجره رو بستم تا عطر یادت نره از خونه ی منچه شبا که یاد تو بارون شد تا سرازیر شه از گونه ی منچه شبا که با خودم جنگیدم بلکه سرنوشتمو عوض کنمعشق با من متولد شده بود نمیشد سرشتمو عوض کنمکاش مهرت نه باتو نه بی تو..........ادامه مطلب

ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 19:59

 دستمو گرفته برده دلم نرفته باش نهبیا فرض کن تمام زندگیم یه دست داشتممن با یکی بودم که بودنش عذابم بوداما تصویر تو هرشب توی خوابم بودنگو تقصیر منه که رفتم اتفاقم بودچند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمدنمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردمنمی دونی تولدت چه حالیو رد کردمبه خودم بد کردمحواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا چرا همیشه پیش رومیمتنفرم به هرکی جز تو دل بسپارمولی خوب شدیم بده که هنوز بهت حس دارممتنفرم که هر گوشه ی ذهنم از تو آدرس دارمبا دلی که تو فقط می شناسی کم طاقت بودمدیونی که فک کنی که خیلی برام راحت بودمی دونم همیشه بهتر از منش واست بودواست بودچند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمدنمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردمنمی دونی تولدت چه حالیو رد کردمبه خودم بد کردمحواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا چرا همیشه پیش رومی+ نوشته شده در  جمعه هفدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 20:22&nbsp توسط fateme  |  نه باتو نه بی تو..........ادامه مطلب

ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 1:13

خخونه متروکم گلای گلدونم بار روی دوشم شونه ى داغونم دوس دارن برگردی دوس دارن برگردی تو ان عهدی ک با من بسته بودی مگر بهر شکستن بسته بودی تو سنگین دل چرا از روز اول نگفتی دل به رفتن بسته بودی بغضای پنهونم چشمای گریونم حال  خوب و بدمو به چشات مدیونم خیلی دل تنگ توام نمیخای بر گردی ?+ نوشته شده در  شنبه دوم دی ۱۳۹۶ساعت 20:51&nbsp توسط fateme  |  نه باتو نه بی تو..........ادامه مطلب

ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 1:13

واسه اینکه بشه بی تو ، یه کم آروم بگیرمبه جاهایی که ازت خاطره دارم نمیرمعطرِ دلخواهتو هر جا به مشامم میخورههمه یِ وجودمو میگیره حسِ دلهرهاونی که دنیاش بودم رفت و دیگه برنگشتجاده ای که ساخته بودم از رویِ خودم گذشتشکل یه سایه میمونه غربتِ یه منظرموقتی تنهایی دارم از توو خیابون میگذرماونی که دن نه باتو نه بی تو..........ادامه مطلب

ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 19:32

صفحه بندی