دوس دارن برگردی دوس دارن برگردی
تو ان عهدی ک با من بسته بودی مگر بهر شکستن بسته بودی
تو سنگین دل چرا از روز اول نگفتی دل به رفتن بسته بودی
بغضای پنهونم چشمای گریونم حال خوب و بدمو به چشات مدیونم
خیلی دل تنگ توام نمیخای بر گردی ?
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22