
از تو می نویسم از دنیا
نوشته هام واسه تو تموم شدن
نه اینکه حرفام باهات تموم شدن تموم حرفام از تواند
می نویسم هیشکی باهام نمونده
می نویسم با یه دست و قلم
می نویسم با چشم گریون
می نویسم واسه دنیا که بدونه
می نویسم که بدونن
زندگی یعنی میدون جنگ
زندگی یعنی جنگ میون منو دنیا
می نویسم که بدونی ازت کم نمیارم
می نویسم که بدونی تو این نبرد منم که باید ببرم
عشق یعنی
باختن من به دنیا
پس بدون عاشق دنیا نمی شم
ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21