به خورم بد کردم...

خرید بک لینک
 

دستمو گرفته برده دلم نرفته باش نه

بیا فرض کن تمام زندگیم یه دست داشتم

من با یکی بودم که بودنش عذابم بود

اما تصویر تو هرشب توی خوابم بود

نگو تقصیر منه که رفتم اتفاقم بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمد

نمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردم

نمی دونی تولدت چه حالیو رد کردم

به خودم بد کردم

حواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا

چرا همیشه پیش رومی

متنفرم به هرکی جز تو دل بسپارم

ولی خوب شدیم بده که هنوز بهت حس دارم

متنفرم که هر گوشه ی ذهنم از تو آدرس دارم

با دلی که تو فقط می شناسی کم طاقت بود

مدیونی که فک کنی که خیلی برام راحت بود

می دونم همیشه بهتر از منش واست بود

واست بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمد

نمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردم

نمی دونی تولدت چه حالیو رد کردم

به خودم بد کردم

حواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا

چرا همیشه پیش رومی

+ نوشته شده در  جمعه هفدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 20:22&nbsp توسط fateme  | 

نه باتو نه بی تو..........

ما را در سایت نه باتو نه بی تو....... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 1:13

صفحه بندی