نه باتو نه بی تو.......

متن مرتبط با «به چی دلخوشی» در سایت نه باتو نه بی تو....... نوشته شده است

به خورم بد کردم...

  • نیلوبلاگ

     دستمو گرفته برده دلم نرفته باش نهبیا فرض کن تمام زندگیم یه دست داشتممن با یکی بودم که بودنش عذابم بوداما تصویر تو هرشب توی خوابم بودنگو تقصیر منه که رفتم اتفاقم بودچند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کرمدنمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردمنمی دونی تولدت چه حالیو رد کردمبه خودم بد کردمحواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا چرا همیشه پیش رومیمتنفرم به هرکی جز تو دل بسپارمولی خوب شدیم بده که هنوز بهت حس دارممتنفرم که هر گوشه ی ذهنم از تو آدرس دارمبا دلی که تو فقط می شناسی کم طاقت بودمدیونی که فک کنی که خ...

    ادامه مطلب
  • کسی درهمه افاق به دلتنگی من نیست

  • نیلوبلاگ

    دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست گلگشت چمن با دل آسوده توان کرد آزرده دلان را سر گلگشت چمن نیست از آتش سودای تو و خار جفایت آن کیست که با داغ نو و ، ریش کهن نیست بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست ...

    ادامه مطلب
  • به چی دلخوشی؟