نه باتو نه بی تو.......

متن مرتبط با «تو کجایی؟» در سایت نه باتو نه بی تو....... نوشته شده است

نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم

  • نیلوبلاگ

    رو به راه نیست احوالم شبا بد روزا درگیر کارم حالم خوش نیست تو منو کشتی پشت پنجره میشینمو خنده این پشت نی اخما تو هم غصه ها کوهن انگار مجبورم که ازت دورم بی تو این شبها چقدر شومن چقدر رفتارت تاثیر داره رو من نه میتونم جلوت این بحث رو بازش کنم نه میتونم با غمت تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی نه دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غمت تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی نه دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم یه چیز...

    ادامه مطلب
  • کجایی؟

  • نیلوبلاگ

    حالا که باید باشییی کجایییییییی؟...

    ادامه مطلب